Pozycjonowanie stron WWW

Posiadanie własnej strony internetowej to połowa sukcesu. Aby zaistnieć w Internecie musimy pozycjonować serwis, by wyszukiwarki wyświetlały go wysoko w wynikach. Dzięki temu dotrzemy do większej liczby potencjalnych klientów i rozszerzymy swój zasięg.

My jako specjaliści w pozycjonowaniu, celujemy w najwyższe miejsca w wynikach wyszukiwania i wiemy, jak tego dokonać. Bazując na naszym doświadczeniu i wiedzy jesteśmy w stanie osiągać oczekiwane rezultaty.

Co to jest pozycjonowanie?

Jest to działanie mające na celu poprawienie widoczności strony internetowej w wyszukiwarce. Jest to ściśle powiązane z praktykami SEO. Dzięki tym zabiegom nasza witryna może wyświetlać się wyżej po wyszukaniu danej frazy. Dla nas najbardziej liczą się trzy pierwsze pozycje, w które zawsze celujemy wraz z naszymi klientami.

Wyniki wyszukiwania

To z kolei są wszystkie pozycje, które wyświetlą się po wpisaniu szukanej przez nas frazy. Ich kolejność wcale nie jest przypadkowa a poprzez pozycjonowanie możemy poprawić swoją pozycję.

Wyniki te zależą od tego jak boty indeksujące Google ocenią daną stronę. Werdykt ten oparty jest na wielu czynnikach, o których warto pamiętać podczas procesu pozycjonowania.

Google stosuje również płatne reklamy o których napiszemy później. To one wyświetlają się jako pierwsze i są podpisane jako ‘reklama’. Następnie, występują tak zwane ‘wyniki organiczne’. Kolejność tych stron zależy tylko i wyłącznie od oceny botów. W tym przypadku, wpłacone pieniądze na kampanię Google Ads, nie pomogą.

Wyniki te również zależą od lokalizacji oraz urządzenia, na którym wyszukujemy frazę. Inne strony pokażą nam się w Gdańsku a inne we Wrocławiu. Google dobiera wyniki pod kątem naszej lokalizacji, jeżeli ją udostępniamy.

Wyświetlanie rezultatów, również na bieżąco zostaje usprawniane. Często możemy zobaczyć mapy, zdjęcia czy panel z informacjami.

    Darmowa wycena

    W czym możemy ci pomóc?

    Co to jest SEM?

    Jest to marketing w Internecie a jego działania skierowane są na budowę lepszej pozycji strony w wynikach organicznych oraz płatnych. SEO jest częścią kampanii SEM, którą możemy podzielić na dwa obszary.

    Pierwszy z nich jest związany z darmowymi wynikami organicznymi. Strony te nie wpływają na kolejność wyświetlania w żaden sposób a wyszukiwarka bazuje tylko na ocenie podanej przez boty indeksujące.

    Drugi obszar to płatne wyniki wyszukiwania, które są powiązane z kampaniami Google Ads. Najczęściej widzimy je jako pierwsze trzy pozycje z dopiskiem ‘reklama’. Administrator takiej strony płaci za każde kliknięcie w jego witrynę. W zależności od ustawionej stawki oraz oceny botów, Google wyróżnia takie strony. Może zdarzyć się tak, że nawet jak zapłacimy największą stawkę wśród konkurencji to i tak nie znajdziemy się na samej górze listy. Dzieje się tak, ponieważ algorytmy uwzględniają również jakość strony a nie tylko zapłacone pieniądze.

    SEM to także reklamy, które możemy zobaczyć na większości stron. Często ich wyświetlanie, jest spersonalizowane pod nasze gusta. Jest to spowodowane przez to, że Google śledzi nasz ruch w sieci i dopasowuje zawartość na jego podstawie. Tam również stosowany jest system PPC (Pay Per Click).

    Co to jest SEO?

    Są to działania marketingowe w wyszukiwarkach, które również możemy nazywać pozycjonowaniem. Nazwy te używane są naprzemiennie. Cechą tych praktyk jest długofalowość a efektów nie można spodziewać się po kilku dniach. Mają na celu poprawienie widoczności strony w sieci.

    Działania te dzieli się na dwie kategorie, on-page SEO oraz off-page SEO. Pierwsza z nich polega na optymalizacji samej strony i jej budowy. To między innymi poprawne nagłówki, meta title, odpowiednie linkowanie wewnątrz strony czy optymalizacja treści oraz strony pod kątem jej działania. To wszystko ma największy wpływ na ocenę przez boty.

    Druga kategoria oznacza wszystkie działania, które odbywają się poza stroną. Należą do nich linki przychodzące do witryny, zbudowana społeczność wokół serwisu czy po prostu zaufanie ludzi.

    Audyt SEO stron internetowych

    W naszej ofercie znajdziecie kompleksowy audyt SEO strony internetowej. Polega on na dokładnej analizie strony pod kątem wyszukiwarek. Zawsze staramy się, aby witryna była maksymalnie zoptymalizowana dla tego typu działań. Jest to pierwszy krok do efektywnego pozycjonowania.

    Jednym z narzędzi do sprawdzania strony, pod kątem optymalizacji jej działania jest PageSpeed Insights. Dzięki temu raportowi możemy dowiedzieć się jakie aspekty witryny należy poprawić by ulepszyć jej działanie. Wynik ten ma wpływ na ocenę strony przez algorytmy Google’a.

    Konkurencja w sieci jest duża. Jeśli chcemy ją pokonać trzeba także ją znać. W ramach audytu wykonujemy analizę ich działań w sieci, dzięki czemu możesz zyskać przewagę.

    Linkowanie strony z zewnątrz to bardzo korzystny aspekt w marketingu SEO. Wyszukanie potencjalnych portali, w których istnieje możliwość zamieszczenia sponsorowanych artykułów to również część naszego audytu.

    Algorytmy wyszukiwarek nieustannie się zmieniają. Tym samym kryteria oceniania stron również ulegną zmianie. Ważne jest, aby na bieżąco śledzić zmiany oraz wprowadzać ewentualne poprawki do kampanii marketingowych. W naszej firmie posiadamy doświadczonych specjalistów, którzy z pewnością posiadają odpowiednią wiedzę.

    Przyspiesz swoją stronę internetową

    Oferujemy usługę przyspieszenia (lub przebudowy) strony internetowej. Działamy na podstawie audytu.

    Dzięki nam Twoja strona załaduje się w mgnieniu oka, co automatycznie wpłynie na lepszy user expierience i być może lepszą konwersję.

    Dowiedz się więcej

    Nasze zasady pozycjonowania

    Jako profesjonaliści oferujemy rzetelną opiekę nad stroną internetową pod kątem marketingu w sieci. Nie podpisujemy umów z dziwnymi abonamentami czy opłatami za efekt. Posiadamy zasady, według których ciągle działamy.

    Nasze kampanie nastawione są na sukces, więc nie będziemy wybierać fraz których nikt nie szuka i pokazywać sztucznych efektów. Najpierw wykonujemy obszerny audyt SEO według którego ustalamy nasze dalsze działania.

    Zawsze informujemy klienta o działaniu Google i jego nieprzewidywalności wobec pozycjonowania. Z doświadczenia wiemy, że na efekt niejednokrotnie trzeba długo czekać i zmieniać strategię. Dlatego marketing w sieci to nie wyścig a planowanie i cierpliwe dążenie do celu.

    Nie pozycjonujemy wielu klientów z tej samej branży. Oznacza to że nie będziemy prowadzić działań z bezpośrednio Twoją konkurencją, które mogły by pogorszyć Twoją pozycję w Internecie. Jesteśmy lojalni wobec naszych klientów.

    Prowadzimy nasze kampanie w sposób jawny i przejrzysty dla klienta. Określony budżet jest widoczny dla klienta, w ramach którego inwestujemy w płatne reklamy. Zawsze z klientem ustalamy kwoty, które zostaną przeznaczone na marketing.

    Wyróżnij się wśród innych. Zadzwoń do nas już teraz!

    Nasze umowy mają jasne warunki bez ukrytych szczegółów. Celujemy w prostotę i przejrzystość działań, dzięki czemu możemy skupić się na wykonywaniu swojej pracy.

    Twierdzimy, że kampania w Google powinna trwać cały rok a nie tylko przez krótki okres czasu. Takie krótkotrwałe działania nie dają żadnego efektu oraz nie mają żadnego sensu. Dlatego nie angażujemy się w nieprzemyślane projekty.

    Dobrą praktyką jest także tworzenie prostych raportów, dzięki którym możemy uzyskać wiedzę na temat naszej pracy. Z reguły są one czysto poglądowe, lecz można wyciągnąć z nich wiele użytecznych wniosków.

    Koszty projektu

    Wszystko zależy od złożoności projektu oraz zasięgu danej kampanii. Dla strony o zasięgu lokalnym ceny będą się różnić od cen dla strony o zasięgu krajowym.

    Przykładowe koszty dla strony o zasięgu lokalnym:

    • Jednorazowy audyt SEO od: 550 zł netto
    • Budżet od: 600 zł netto miesięcznie
    • Obsługa od: 350 zł miesięcznie

    Przykładowe koszty dla strony o zasięgu lokalnym:

    • Jednorazowy audyt SEO od: 950 zł netto
    • Budżet od: 1300 zł netto miesięcznie
    • Obsługa od: 550 zł miesięcznie

    Ceny te mogą wydawać się wysokie, lecz jest to inwestycja długofalowa. W perspektywie czasu może to okazać się doskonałą inwestycją dla Twojej działalności. Kluczowa tutaj jest cierpliwość.

    Gwarancja pozycji po jakimś okresie czasu jest wręcz niemożliwa do osiągnięcia. Zbyt wiele czynników wpływa na ranking i nikt nie jest w stanie przewidzieć końcowego wyniku.

    W razie pytań i wątpliwości zapraszamy do kontaktu!

    Jak osiągnąć wysokie wyniki?

    Według nas tylko ciężka praca i staranne wykonywanie swoich obowiązków mogą doprowadzić do sukcesu. Z pozycjonowaniem jest podobnie, aby osiągnąć wysokie wyniki powinno się rzetelnie podejść do tematu. Proces ten powinien przebiegać według wcześniej wytyczonych punktów.

    Budowanie swojej pozycji w Internecie to powolny proces. Należy cierpliwie czekać na efekty, przy czym na bieżąco analizować dane. Wprowadzanie poprawek to naturalna kolej rzeczy, dlatego nie powinniśmy się tym zbytnio przejmować. Dzięki dokładnej strategii, wielomiesięcznej i konsekwentnej pracy jesteśmy w stanie razem osiągnąć zamierzony cel.

    Copyright 2019 - 2022 © Rekurencja.com - Wszelkie prawa zastrzeżone

    Powyższa treść nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i stanowi jedynie zaproszenie do rozmów i przeprowadzenia wyceny. Wszystkie podane kwoty są wartościami netto.